tirsdag den 24. november 2009

Dagen i dag

Mit humør er stadig røv dårligt. =/

Og det gør det ikke bedre med alle de lektier vi har fået for. Jeg tvivler næsten på jeg klare mig igennem de her 3 måneder. Jeg håber, men er blevet lidt skeptisk.

Fandt dog ud af en god ting i dag! Jeg var inde at tjekke min SU for at se om der ikke snart gik nogle penge ind og kunne se at jeg sku nok får omkring 1000 kr. mere end hvad jeg havde regnet med <3
Det betyder at hvis jeg er god til at spare så er der flere penge at bruge når vi skal på studietur til Kbh <3
Det fed ved studieturen er at vi ikke er tvunget til at skulle ind og se alle de ting de måske laver planer om, de sagde det var selvvalgt! ^-^ Så kan jeg i stedet være sammen med mine andre venner derover end dem fra klassen, da de ikke rigtigt siger mig noget.
Desuden at være sammen med dem får jeg det faktisk værre og sætter større krav til både mine mål for skolen, men også min kropsvægt.
Og de fatter det ikke. De tror som alle andre at man "bare" lige sætter sit kalorieindtag op og at man bare stopper med at have spiseforstyrrelse. *suk*
Jeg var for naiv!

Det er rart med nogen man kan tale med og en der bare er der for at lytte og prøve at forstå en uden at sige noget til det og blande sig for meget. Bare de er der <3
Dem har jeg ikke mange af, men få har været så dejlige at være der for mig i hårde tider og bare lytte.
Og det er nogen jeg ikke engang har mødt endnu. Den ene møder jeg forhåbentlig en dag snart. Den anden bor i Italien, men han har altid været der og støttet mig.
Og det bedste er hvis de synes det samme tilbage. Jeg tror ikke jeg ville kunne undvære at snakke med dem <3

Imorgen har vi fri <3
Jeg vil ned i byen og se om min bog er kommet, hæve penge så jeg kan give en gave til min søster på søndag. Og bare gå og hygge lidt for mig selv hvis vejret ikke er for dårligt. =/

Har lige været inde på ebay og byde på en sød bamsetaske som jeg håber jeg vinder <3
Og så skal jeg også købe en kjole derinde fra når en gang sælger lige svare på min besked.
Ellers er der også en super flot halskæde som jeg gerne vil have ^-^'
Shopper desværre når jeg er i dårligt humør, så derfor håber jeg det bliver lidt bedre snart for ellers har jeg ingen penge.

faktisk en god ting mere! ^-^'
Jeg målte mig selv med målebånd i dag (igen) og siden sidste har jeg smidt 2 cm. mere om numsen, 1 cm. om armen, og 1 cm. om maven O_o
så mon ikke jeg har tabt mig når jeg går på vægten igen på fredag.
Det frustrere mig bare vildt meget at jeg ikke selv ser det. Jeg ser stadig mig selv som jeg var før jeg blev syg.

But I like being sick.


Vil lave mig en kop te og så finde en god film at se. En der kan få mig i godt humør <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar