mandag den 7. december 2009

At bruge penge xD


Har lige bestilt denne super søde nederdel på F+F <3
sammen med denne smukke kjolen på billedet under.
Dog bare ikke i den farve da jeg synes den er herre grim xD
Den er blevet bestilt i sort <3
Jeg elsker det lidt viktorianske look den har, plus mønstret er lækkert og jeg har en nederdel i det materiale i forvejen og det er også super lækkert <3
Jeg elsker tøj. Og nu skal jeg heller ikke have mere lige forløbig xD
(tror jeg da nok)
Det er nu mest fordi jeg super gerne vil have råd til at tage til Emilie Autumn koncert til februar!
Hun er så gudesmuk og laver noget af det mest geniale musik.
Men hvorfor skal koncerten lige lægge på en hver dag??? x__x
Jeg går jo i skole nu og jeg har sat skolen i første række.
Plus at ugen inden hun skal spille skal jeg i forvejen til Kbh på studietur med klassen, så det er jo bare rigtig dårligt lagt!! ihhh >.<'
Så jeg regner ikke med at skulle bruge nogle penge på den tur.

Også vil jeg hører far om han ikke kann sponsorer de 600 kr. til turen så jeg kun selv skal stå for maden og hvis jeg skal shoppe lidt.
Ellers må jeg jo låne lidt på min opsparing, for jeg vil virkelig ikke gå glip af sådan et øjeblik med hende! (længe leve wildcard)
så tror i slutningen af denne måned alt efter hvor mange penge jeg har bestiller jeg en billet til koncerten anyways <3

nu må jeg jo vente og se.



Og lige endnu en gang den smukke Jessica Stroup.
Jeg ville så gerne eje hendes krop, og hun har det mest fantastiske smil ever <3 *_*


Weeee skal til Horsens igen på Lørdag med de gamle så kan jeg shoppe lidt for deres penge xD lol
også skal man til fest om aften. Hm gad vide om der kommer nogle spændende mennesker.
Nogen jeg i hvert fald godt kunne undvære sikkert, for jeg ved folk kommer til at hænge op af mig og det gider jeg ikke. Jeg skal bare lærer at sige bedre fra.


hmmm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar