torsdag den 10. december 2009

Bland jer nu forhelvede udenom!

ARGHH!
Hvor er jeg ved at dø af irritation over de gamle skal brokke sig over min vægt.

Så kommer man op i godt humør for at snakke med sin mor om hvor dejlig en dag man har haft. Og så fyre hun en gang pis af om NU SKAL jeg ikke tabe mig mere for så vil hun få mig indlagt! >.<
Det kan du jo ligesom ikke vel kælling! Jeg er over 18 og du har faktisk ikke nogle ret over mig mere.
"Vil du gerne dø af det?!" spørger hun.
Nej jeg vil ikke dø forhelvede, men hvis jeg gerne stadig lige vil smide et par kg. så bland dig dog udenom! Men når i bliver ved på den måde så overvejer man det sku.
"Du har jo intet at stå imod med! Hvad er du du prøver at bevise for os?!"
Jeg prøver intet at bevise for jer, men overfor mig selv.
"Og hvad er det? hvorfor?"
Fordi jeg synes det er pænt.

Hun siger hun vil indlægge mig på den psykiatriske afdeling, hvor hun vil få dem til at tvangsfodre mig O_o

Kære mor du kan ikke gøre noget mod min vilje. Og det du gør lige nu er bare at ødelægge vores forhold til hinanden endnu mere. Jo jeg har fået det bedre med mig selv, så tvivl ikke.
Jeg ville bare ønske folk vil kunne lade mig være og gøre som jeg vil.

Jeg vil være fri, men det kan jeg ikke når i bliver ved med at stramme min lænke om foden.
Vær sød at give mig nøglen til den i stedet for, og lad mig gå.

Ellers så vil det slå mig ihjel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar