fredag den 4. december 2009

Fredag d. 4 dec.

Sikke en ring start på dagen! Da jeg stod op og skulle til at gøre mig klar til skole, fik jeg et Panik anfald! D=
Vi skulle ellers fremlægge i dag, men måtte skrive til Mette om hun ikke ville spørge om vi kunne komme til i næste uge i stedet for, fordi jeg ikke kom.
Skrev så igen til hende senere i dag, og spurgte lidt til det. Alle havde fremlagt undtagen os, og han lagde slet ikke mærke til det sagde hun, så det er slet ikke sikkert at vi kommer til det.
Så næste gang lader vi bare vær med at sige noget, så må han selv finde ud af om vi skal fremlægge eller ej.
Tror grunden til jeg fik det anfald, måske var fordi jeg ikke har sovet ret meget på det sidste, og hele det med vejning af mig selv.
Selvom det nu ikke var så slemt at hoppe på vægten, da jeg havde tabt 1 kg. mere.
Tror sku aldrig jeg kommer til at se forskellen >.>

Efter jeg faldt lidt til ro igen, lagde jeg mig ind i min seng for at sove lidt.
Da jeg stod op igen ved 10 tiden havde jeg det lidt bedre igen, og besluttede mig for at tage ind til Horsens, som jeg alligevel ville have gjort. Damn alle de mennesker!
Men heldigvis skulle jeg ikke have så meget.
Kiggede lige hurtigt nogle tøj butikker inden jeg tog i Tiger, for at købe deres instant nuddles for de har utrolig lavt kalorie indtag <3
Også købte jeg også salt & pebber bøssepar formet som engle og djævel til en pakkeleg, når jeg skal til fest her d. 12 dec. hos en veninde.
Tog så videre derfra og over i Hosens shoppingcenter, men der var intet jeg ville have, eller jo, men der var for lang kø. Så blev enig med mig selv om at jeg bare ville tage hjemad igen.

Da jeg var hjemme igen kørte jeg lige forbi vores genbrugs med møbler og fandt den sødeste tallerken <3 til kun 10 kr.!
Så kørte jeg helt hjem og drak en kop The og spiste lidt agurk, for så at køre ud i en KÆMPE julebutik xD
De har nemlig også andet end julepynt atm. Der købte jeg en flot vase <3 For sidst jeg var derude købte jeg nogle roser og havde ikke nogen vase D=
HAHAHAH so funny. Da jeg gik inde i det rum gik der og en mor med hendes to døtre og jeg står med ryggen til dem og lige pludselig hører jeg bag mig "ej øv det var ikke Jesus der stod der" xD
I was like wtf? me Jesus?! xD måtte så vende mig om og se den lille pige stå med en nisse.
Fuck jeg var færdig af grin da de gik!

Ellers har jeg ryddet op på mine værelser så her er pænt igen <3
Så trænede jeg lige kort, for så at lave aftensmad. Instant nuddles <3
som mit kalorieindtag bliver lavere og lavere D=
whatever >_>
Så så jeg det sidste afsnit af Canadas next top model <3 Og det var hende den rigtige der vandt ^-^
She's so pretty!*-* wish I looked that good.
Så cyklede jeg lige 5 km. samtidig så de nudler blev brændt af.
Ja og her sidder jeg så nu og lytter lidt musik.
Og vil træne rigtig meget i dag! Og resten af weekenden!
De gamle er ikke hjemme så de kan ikke holde øje med mig!
Plus når de tager i sommerhus så er far altid så sød at lægge lidt penge <3

OG! så skal jeg jo se rejsen til saturn i aften <3
(plus lidt meditation inden jeg går i seng i aften/nat)

hm ellers synes jeg faktisk at mit humør er ved at blive skod igen .__.
But hopefully some workout will do me some good.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar