torsdag den 17. december 2009

Holiday


Dette billede tog jeg onsdag morgen hvor jeg blev enig med mig selv om at blive hjemme fra skole ^-^
Det er taget fra vores stue og ud til vores have <3
Super flot når det er urørt og lige faldet.

Men yay for ferie <3
Det var sidste dag i dag og nu har jeg 2 ugers ferie, det er super dejligt selvom jeg regner med at lave lidt mere EØ og IT i ferien da jeg er lidt bagefter og fordi det er det jeg skal bruge mest af de 3 fag.
Har været en dejlig kort dag i dag.
Vi har haft Salg & Service, hvor vi først gennemgik det sidste kapitel på dette niveau også lavede vi lidt opgaver dertil.
Derefter var der dømt hygge hvor de spillede pakkeleg (jeg kiggede dog på fordi jeg hverken havde pakke med eller gad)
så var der kaffe og kage som de hyggede med.
Og fordi jeg sad og kedet mig fik jeg lov til at smutte <3 tak Inge ^^
De andre ville dog blive lidt da der var gratis æbleskiver kl. 12 hahah også fredagscafé.

Så nu sidder jeg her hjemme og overvejer at hoppe under dynen om lidt. Det er så hyggeligt i sådan et koldt vejr.

Og så kunne jeg ikke lade vær med at hoppe på vægten igen. Den sagde til min overraskelse 50,5 kg.
Så har smidt 1,5 kg. mere siden sidste uge =O
jeg tror jeg når mit mål som var 50 kg. inden juleaften ^^
og så har jeg sagt kun 2 kg. mere så nu må vi se hvad der sker.
Har ikke så meget lyst til at komme længere ned end 48 kg. lige pt men det kan jo ændre sig.
Men nu må jeg tage en ting af gangen.

Og skod at det ikke var Allison der vandt Top Model igår D=
Synes hun ville have og gjorde det bedre end hende den anden, også fordi hun havde et lidt mere specielt og særpræget udtryk.
Men vidste det egentlig godt for havde desværre set det på nettet.
Dog så jeg også at hun allerede havde fået en model kontrakt hos et andet bureau <3
She's so cute (^_^)



Og lige et andet super dejligt billede jeg faldt over ^^
Alle de farverige kager gør mig glad ^-^
Håber også de gør andre udefra glade!
Glædelig jul og god ferie!

I'll be back with updates xD

2 kommentarer:

  1. Ja Allison skulle har vundet D:

    ej hvor fedt at hun har det : D

    SvarSlet
  2. Ja jeg synes også det var for dårligt hun ikke vand, men man kan jo ikke andet end at glæde sig på hendes vegne at hun har fået en anden kontrakt ^-^
    Hun er bare super cute <3

    SvarSlet