mandag den 28. december 2009

Hverdag igen

Ja, så er det "normal" dag igen. Dog kun for en kort stund, men har dog stadig ferie <3>.>

Men ja jeg kom da op i dag kl. 07:30 og skulle gøre klar til at tage til Horsens med min mor for at shoppe lidt ^-^
Vi ville tidligt afsted så vi kunne få en parkeringsplads og slap for alt for mange mennesker, som der desværre kom rimelig hurtigt, så vi blev ikke så frygtelig længe der.

Så kørte vi i Løvbjerg for at hente lidt småting vi manglede og jeg fik købt mig noget nyt Japansk grøn te fordi jeg var ved at løbe tør <3 dejligt. Så fik jeg lige et æble da jeg kom hjem før jeg lige knaldede brækker i en times tid fordi jeg var så udmattet xD
OG VUPTI! så var der pakke til mig fra UPS <3


Så fik jeg langt om længe den ventede nederdel og kjole <3



Nu vil jeg vente tålmodigt på min Angelic Pretty kjole som forhåbentlig kommer i denne uge også, hvis hun husker at sende den imorgen hvis muligt <3

også skal jeg ikke shoppe særlig meget i næste måned for der skal jeg til KBH og har brug for pengene der. (men kan jeg sikkert ikke holde ^-^;)

1 kommentar: