torsdag den 24. december 2009

Merry Christmas <3


Ja, sådan så jeg så ud i dag ^^ lidt fail, men fik lige pludselig travlt til middag da vi først skulle ud til min farmor inden vi tog videre ud til min moster & onkel for at holde jul i år.
Og endelig fik jeg set min farmors nye kæreste xD Mig og min søster har været de eneste to der ikke har set ham, så det var hyggeligt at møde ham. Han virker meget sjov, de svinger godt sammen og det er jeg rigtig glad for ^-^


Og som altid er deres juletræ bare noget af det flotteste jeg har set *-*
Min moster er bare så super god til at pynte i forhold til os, så det undgår jeg lige at ligge billeder ud af xD
Men håber vores træ bliver flot næste år når det er hjemme ved os.


Og ja jeg fik ikke sunget meget da vi gik rundt om træet, for hver gang vi kom hen til det vindue hvor denne dejlige nisse stod var jeg færdig af grin ='D
Synes den er for genial. Så jeg var ikke særlig seriøs, hvilket alle andre alligevel heller ikke var så det er ikke nogen overraskelse.

Vi giver ikke gaver i vores familie, i stedet for har vi pakkeleg.
Og jeg vandt gavekort til matas og de dejlige ekstra ting man nu får med <3 Gavekort kan man altid bruge så det var nice nok.

Og ja som sagt havde vi besluttet ikke at give gaver igen i år, men far kunne alligevel ikke lade vær, så han havde siddet og lavet 6 super fine kort hvor der var 500,- kr. i til os hver! Og ja, jeg sagde at han havde lavet dem helt selv hvilket jeg synes gør det endnu bedre ^-^

Synes det var lidt træls nu når vi havde aftalt det, men han er nu sød <3

Han var hele tiden så bekymret for mig under aften fordi jeg var så stille. Og når han så tog min hånd blev han hele tiden overrasket over hvor kold den er.
Han holder meget øje med mig på det sidste synes jeg. Lidt belastende i længden men meget sødt af ham <3
Og jeg har holdt mig på omkring 300 kalorier i dag så jeg er rigtig stolt. Men har faktisk heller ikke været sulten, så det gjorde ikke så meget.

Håber i alle har haft en god jul <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar