tirsdag den 1. december 2009

Panikanfald og SKAT!

Ja det var hvad jeg næsten fik i dag midt i skoletiden =S

Fik det dog lidt under kontrol så jeg ikke vakte den store opsigt.

Bare fordi jeg fandt ud af at jeg havde indtaget lidt for mange kalorier i morges i følge mit hoved. Jeg kunne slet ikke overskue det og det gjorde mig så utilpas at det udløste et næsten anfald.
Håber ikke det bliver værre D=

Det gør det ikke meget bedre at stort set alle de tøser der er i klassen er slanke! Jeg får det faktisk endnu værre af at være blandt dem.

Jeg isolere mig selv. Jeg er ikke god nok.

Og satte mig det mål at jeg vil smide 4 kg. mere inden juleaften! Det skal bare lykkes.
Derefter vil jeg mene at jeg ikke skal tabe mere selvom jeg gerne vil. Længe leve spiseforstyrrelse -_-'
Det bliver svært.
Men jeg vil se hvor langt jeg kan trække min krop.
Jeg vil være tilfreds.

Gør intet bedre at min mor tog fri i dag fordi hun havde det dårligt og sad og så godmorgen danmark hvor de skulle fortælle noget om anoreksi O_o'
Jeg blev nød til at forlade rummet, jeg ville ikke have hun skulle til at stille en masse spørgsmål.
For jeg gider ikke at hører det.
Jeg vil bare gerne selv kunne bestemme og tage kontrol. Det er jo mit eget valg.


Og hvad fuck sker der lige for at jeg har fået brev fra SKAT om at jeg ikke har betalt nok!
Så mener de fanme jeg skal betale 1000 kr. ekstra!!?
Det har jeg sku da ikke råd til x___x
Jeg skal sku lige snakke med far når han kommer hjem, for ved ikke hvad jeg skal gøre. Lidt svært når man ikke har så mange penge at leve for når man er på SU.

Jeg føler slet ikke jeg kan overskue det pt.
Alt vælter bare om ørerene på mig og har mest af alt bare lyst til at forsvinde i et stort sort hul.


Som jeg dog kan beklage mig, jeg ved det, men der sku ikke så meget positivt i mit liv der sker.


I dag vil jeg:

cykle 5 km.
lave mindst 300 mavebøjninger
danse i mindst 30 min.
Læse IT
og tude for mig selv senere sikkert.


Over and Out ^-^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar