tirsdag den 15. december 2009

Snow <3

Ja i dag kom den første sne ^-^
Det var ikke meget men den var der! Det gjorde mig helt glad, at se lidt sne falde ned og lægge sig blødt på den døde natur. En skam der ikke kom lidt mere så man kunne få et flot hvidt lag.
Det kommer nok en dag <3
(så længe det ikke er smat for det kan jeg ikke lide >.>)

Blev hjemme i dag. Gad virkelig ikke at have erhvervsøkonomi. Desuden har vi test i det på torsdag.
Og imorgen skal jeg fremlægge i IT og manglede at lave et diasshow, som jeg nu har fået lavet ^-^
Samtidig har jeg fået sovet lidt mere (indtil man blev vækket af postmanden once again, med pakker til sin far)
Har gjort lidt rent og ryddet op. Og vil nok ind og sy lidt mere af mit tøj ind, så jeg også kan passe det igen.

Har virkelig lyst til at omdekorere mit værelse, men ingen penge at gøre det for D=

Vil se om jeg ikke kan se Engle og Dæmoner i aften <3
Har nemlig ikke set den endnu og folk siger jo den er god så nu må vi se. ^-^

1 kommentar:

  1. Det er ikke det første sne her over :o

    men der kom godt nok meget på et tidspunkt :D
    det var sååå FLOT!! <3 : D

    SvarSlet