onsdag den 9. december 2009

Today 9th dec.

Kom i skole i dag, dog meget mod min vilje da jeg ikke helt var i humør til det. (grundet at jeg endnu en gang ikke har sovet)
Da vi så har siddet i en halv time og ventet på læren skulle dukke op, og ikke gjorde det, blev vi ALLE enige om at skride for det kunne ikke passe.
Alligevel selvom vi var blevet enig om det var der nogen der ville ned på kontoret! wtf!!? hvad skete der for at ALLE blev enige om bare at gå?
Hm nåh men de nåede aldrig så langt for så så vores erhvervsøkonomi lærer os og fandt så ud af at vores lærer var syg så vi havde fri.
Det var lidt træls at det ikke stod i vores skema i stedet for man skulle til at ligge og kører så langt og spilde diesel på det.
Men det var nu lækkert nok at bare kunne tage hjem og slappe af og få sovet lidt.
Troede jeg!

For ikke lang tid efter kom den kære postmand! Han havde min hat!! den fantastiske smukke viktorianske hat jeg bestilte i torsdags sidste uge O_O
Den er virkelig flot <3
Og det har ikke en gang taget en uge for den om at komme. Han lagde endda et brev med et flot kort i hvor der stod tak, sådan en lille personlig hilsen <3
Hende vil jeg klart handle ved igen. ^^

Og min kanintaske er også endelig blevet sendt så den er faktisk den eneste pakke jeg venter på lige pt, eller jo så også den fra f+f. <3

så ikke meget søvn her.
I stedet spiste jeg et æble til middag og nu sidder jeg her og overvejer lidt hvad jeg skal lave.
For har ingen lektier da det er Salg & Service imorgen, plus der får vi jo før fri fordi der er fredags café, som de rykkede til torsdag xD

Når jeg kommer hjem skal jeg nok mødes med en der skal købe et par støvler af mig også har jeg lige 800 kr.
Så jeg vil lige gå og shoppe lidt når vore veje skilles.
Ellers skal jeg have købt en ny Mp3 afspiller og de kører tilbud på en jeg gerne vil have i denne uge så den ender jeg nok med at købe.

Også kan jeg se der er en privat sælger på ebay der sælger en Angelic Pretty kjole <3
den vil jeg så gerne have fingrene i!! Og hvis den ikke bliver budt for højt op så byder jeg på den!

Ellers sidder jeg bare lige og lytter lidt musik lige nu. Within Temptation <3

skal også træne en del i dag. hmm men bliver nok svært at finde energi til det, for jeg har slet ikke lyst til at spise.
Og i bad!
Håber der kommer en god jule film i aften jeg kan hygge mig med ^-^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar