fredag den 11. december 2009

Undskyldning

Da min mor kom hjem fra arbejde/byen i dag, kom hun ind til mig for lige, at sige hun havde snakket med min gamle klasselærer fra folkeskolen, nede i byen.

Og derefter kunne jeg mærke at hun prøvede lidt at undskylde hendes voldsomme udbrud over min vægt igår, med et lille smil på læben.
Hun er bare meget bekymret og håber jeg passer på mig selv med det.

Tror hun måske har følt sig lidt flov over situationen og hun regnede måske heller ikke med at jeg ville svare igen og reagere så meget som jeg gjorde, for jeg skældte hende jo også selv ud.
Får en til at tænke at man nok selv skulle undskylde lidt, men det var jo ikke mig der startede diskussionen.
Men nu virker det til at det går nogenlunde okay mellem os igen.
Ville også være lidt træls hvis vi skulle til at være for anspændte omkring hinanden nu når familien skal til Horsens og julehygge/shoppe imorgen.

Nåh men til noget helt andet! xD
Så er jeg mega træt af at blackmarket stadig er fucking nede!!! arrgh jeg kan ikke komme i kontakt med de dejlige folk derfra. Og de planer jeg havde aftalt med en er gået lidt i vasken >.< Håber snart det kommer op at kører igen.

Ellers er planerne ikke det vilde for i aften.
Bare en masse træning, i bad og så se en film og nok tidligt i seng for at se om jeg kan sove i nat, plus jeg skal jo tidligt op imorgen. Hmm
Det er også snart aftensmads tid. Jeg laver nogle nudler med grønsager <3
juhuu for omkring 150 kalorier <3

^-^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar