torsdag den 3. december 2009

Update

Ja hvor skal jeg begynde!
For en gang skyld er jeg faktisk i nogenlunde godt humør i dag, det er længe siden jeg har været det. Men er til gengæld er jeg mega træt D=
var lige ved at falde i søvn bag rettet i morges da jeg kørte i skole xD

Vi fik vores opgave tilbage i dag i Salg & Service, som vi afleverede i mandags, vi fik ikke karakter men spurgte lige min lærer Inge om hvad min nogenlunde ville lægge på da vi havde fået fri. Og den ville nok have været 10 med pil op <3
Det gjorde mig glad at få af vide, for synes min virkede virkelig dårlig i forhold til alle de andres (som arbejdede i grupper, det gad jeg ikke)

Så sad jeg med Mette og lavede vores Powerpoint til fremlæggelse imorgen i IT, fuck vi havde det sjovt xD
Men er super nervøs >_>

Kom hjem og slappede lidt af, hvor ens forældre kommer hjem i mellemtiden. Og så havde mor købt et par hjemmestrikket handsker til mig, af en af beboerne på det plejehjem hun arbejder på. De er vildt dejlige <3 tak mor ^^
Modtog så også lige min halskæde i dag <3 Den er endnu flottere end på billedet *_* I'm sooo pleased with it!

Har også lige sendt en mail til Silkeborg kommune angående noget ansøgning om kontorelev. Så håber jeg da jeg kan få lov at starte der hvis det er, alt efter hvad de self svare tilbage =)

Men kunne være rart at få den plads når jeg en gang sender mig ansøgning. Og Silkeborg vil heller ikke være så slem at bo i, kender nemlig nogle dejlig mennesker der bor der <3
Så ville ikke være helt alene.

OG yay! Fik købt Rejsen til saturn igår fordi den var på tilbud i bilka xD
Så den vil jeg se imorgen aften en gang, for har ikke set den! D= *skuffet over sig selv* xD

Og købte også endeligt et nyt glattejern der, for mit var simpelthen det værste omgang lort jeg længe har haft. Det er også like what, næsten 10 år gammelt sikkert xD
Men det nye her er sååå lækkert! sååå hurtig til at blive varmt! og glatter perfekt.! og så er det hverken for stort eller for lille, sådan lige tilpas =)

Fik endelig bestilt min hat i dag fra ebay, så der er endnu en god julegave til mig selv ^-^'

Imorgen har jeg tidligt fri så smutter lige en tur til Horsens for at købe lidt småting i Tiger, og så vil jeg lige prøve bukser for en gangs skyld. Og bare gå og julehygge med mig selv. Elsker Horsens <3 Det er en rar by.

Men tror jeg skal til at have halsbetændelse D= mine mandler er hævet og gør vildt ondt. Kan ikke synke noget næsten uden jeg er ved at dø af smerte. Hmm
Så må lige leve lidt af te det næste stykke tid.

Og næste torsdag håber jeg også bliver en god dag. Skolen holder fredagscafé om torsdagen? O_o' wtf xD
og når jeg kommer hjem derfra har jeg en aftale med en pige, som skal købe et par af min støvler, så der får jeg lige 800 kr. <3 Så når jeg ikke skal være sammen med hende længere vil jeg smutte i en af vores butikker her i skanderborg og kigge på vintage hatte <3
Ellers tager jeg i elgiganten og køber mig en ny mp3'er eller en ipod for er træt af at min er gået i stykker og når vi skal på vores kbh tur ville det være lidt rart hvis jeg havde noget musik så jeg kan få lidt fred fra de andre en gang imellem.
"rystesammentur" må jeg være fri, jeg har ikke lyst til at de skal kende mig alt for meget mere end det de gør i forvejen. De ville alligevel ikke kunne lide mig. Plus det at være spiseforstyrret kan de sikkert ikke forholde sig til og siger en masse dumme ting ligesom alle andre, fordi de ikke ved hvordan det er.
Men har lovet en veninde at jeg gør et forsøg på ikke at lukke mig helt inde <3

Hm men self alt dette gode der er sket i dag og som jeg glæder mig til, kan nå at blive ødelagt imorgen når jeg stiger på vægten -_-'
Ved godt det er dumt og urealistisk at sige jeg skal smide 4 kg. inden Jul, men ja sådan er det nu bare.
Jeg må bare vente og se. That's the only thing there is to do. ^^

Og lige tilsidst, så fik jeg endelig svar fra Faraos cigar i dag! det har de taget en uge om! ? O_o'
men er nu blevet skrevet op til den nye Vampire Hunter D manga <3
Blev også færdig med Hellsing i dag! Den er for genial og slutningen var sku også genial! haha!

hm nåh ja det var vist det indtil vider ^-^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar