mandag den 4. januar 2010

Did a littel shopping today ^-^

Ebay havde lige denne her dejlige Angelic Pretty plys halsterklæde som jeg bare så længe har let efter, så den måtte jeg jo have.
Regner også med at bestille noget dekoration til min mobil inde fra ebay snart.
Plus jeg lige var nede i byen i dag og bruge mit Matas gavekort på 2 stk. lækre balsamer og 2 stk. ansigtscreme <3
Plus jeg måtte købe et par nye bukser eftersom dem jeg næsten lige har købt for 2 måneder siden er blevet alt for store. Selv de her var lidt for store, men de kunne ikke fåes mindre så jeg måtte nøjes med dem, men de er super behagelige i stoffet <3

Håber jeg modtager min AP kjole imorgen fra Angelica <3
Glæder mig til den er min! Ò_Ó

*suk* de har ellers også den AP kjole jeg vil have på ebay :__: But I don't think I'll have the money since I have to save my money for my tripe to Copenhagen!
Jeg håber jeg overlever uden den! :__: ellers vil jeg næsten heller have den også ikke kunne shoppe ret meget i Kbh. Nu må jeg jo vente og se hvor langt op den kommer til at koste D=

Ingen kommentarer:

Send en kommentar