torsdag den 7. januar 2010

Mixed Pictures



Så modtog jeg endelig min Angelic Pretty kjole <3
Den er bare super lækker at have på *-*
Ender med at blive helt modemærke addicted xD



I dag har jeg haft fri, så har haft rigeligt med tid til at hygge og nusse lidt.
Så fik ryddet lidt op. Og lavet denne headbow ^-^
Jeg ryddede op i mit skab (igen) Og fandt en masse tøj/loli kjoler som jeg selv havde lavet som jeg simpelthen ikke kunne passe mere og der var en sløjfe på, så lavede jeg den om til denne headbow i stedet.
Har klippet to kjoler om så de kan laves til nederdele, plus to nederdele mere som skal syes ind, så har rigeligt at give mig til imorgen ^-^

Forleden modtog mor vores pakke fra Oriflame som til mig inde holdte:
Date deo
Neglelak fjerner
Foundation (som dufter af æbler *-*)
sort mascara
Så pyntede jeg min gamle DoCoMo N95i ^-^;



Jeg må bare eje de sokker her <3
They are soo damn cute!
Så dem må jeg bestille snart eller vente til jeg kommer hjem fra Kbh. Must have them!


Uhh fik lige en besked fra mig veninde som flytter til Bornholm næste weekend, og hun spurgte om jeg ville have hendes make-up bord *-* OMG! self vil jeg det! har altid drømt om sådan et!
Damn jeg kommer til at savne hende ;__;

well I guess this blog turned out longer than expected xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar