mandag den 11. januar 2010

Mixed update


Jep sådan så jeg så ud i fredags i skole. ^-^;
Lidt kedelig, men det er så koldt at jeg slet ikke har lyst til at have mine fine kjoler på udenfor.
D=


Igår lagde jeg ny neglelak, mens jeg sad og så Baronessen flytter ind xD
Stenet, I know, men der var ikke lige noget andet spændende at lave.



I dag valgte jeg så at trodse vejret lidt at hoppede i noget swett/causel lolita.
Outfit rundown
Skirt: F+F
Shirt: offbrand
Stockings: Femme Fatale
Leggwarmers: offbrand
Headbow: F+F
Accessories: F+F, Bodyline, Glitter.


Så fik jeg også gjort mit værelse lidt mere færdigt igår, da jeg fik min venindes sminkebord! <3
Er rigtig glad for det ^-^
Så har jeg et noget at mindes om hver morgen jeg vågner, og jeg ved jeg ikke lige kan se hende ='(


Og så lige et random billede af min stumtjener med alle mine tasker på xD
Gik lidt amok med at rydde op her i weekenden.

*Suk*
Fik endelig set New Moon, OG DAMN hvor er jeg skuffet over den!
Super dårlig i forhold til Twilight!
Synes virkelig at hende der spiller Bella, spiller hende så dårligt og jeg har bare lyst til at slå hende.

Ellers er jeg i fuldt gang med at skrive ansøgning til en kontorelev stilling i Odense! <3
Jeg håber så meget på jeg får den!
Så gør mig virkelig umage med den. For den skal bare være perfekt. ;__;

Er virkelig træt af ebay xD (på den gode måde)
Jeg vil så gerne shoppe derinde, men fordi man skal til Kbh, så kan man ikke!
Har lavet en liste over alle de steder jeg skal besøge i fællesskab med Mette <3
(og måske min veninde Manna, som jeg skal mødes op med)

Femme Fatale, Blackno. 1, FaraosCigar, + diverse andre fede butikker på studiestræde.
På strøget skal jeg i NewYorker, Bianca sko, H & M, + diverse accessories og tøj butikker.
Derudover skal jeg i asian shops og Build a bear.
Så vil jeg også se om vi kan komme op en tur i Pariser hjulet ^-^
Og skal nok se Nationalbanken.
Og hvis det er muligt vil jeg gerne ind i det Kongelige teater.

Nu blev den her blog vist lang nok.
Men har faktisk mere jeg gerne vil skrive men dem laver jeg lige hver for sig.

2 kommentarer:

  1. OMG !!!
    du er jo sååååå PÆNT!!!!! x3333
    - måtte ud med det ! : D

    og dit smminkebord er såå smukt <33

    SvarSlet
  2. aww tusind tak søde <3 :D

    SvarSlet