onsdag den 13. januar 2010

Pjække dag ^-^'

Ja det var lige det jeg gjorde! =D
Magtede simpelthen ikke at skulle i skole og have IT en hel dag. De lavede vist ikke noget alligevel så det er jo fint nok.

Så i stedet har jeg haft en hel shoppe dag, selvom jeg egentlig ikke måtte bruge penge. Brugte dog ikke mange eftersom det er januars udsalg.

Startede ud ned i vores egen by hvor jeg købte, hvorpå jeg så senere tog til Horsens med min mor for at handle en gave til min veninde. Også købte vi lidt småting der også men dem betalte min mor <3



1 stk. Hello Kitty make-up taske 10 kr.
1 stk. slik/isvaffel make-up taske 10 kr.
et par sorte briller (uden styrke) 10 kr.
Mobil taske 10 kr.
Hello Kitty spænder 10 kr.


Så fandt jeg to par sko i kvickly =O
gave i alt for dem begge 125 kr. !
det var billigt og jeg kunne ikke modstå det.


I Kvickly fandt jeg også strop toppen, dog et nummer for stor men det er lidt lige meget, til 75 kr.
den anden fandt jeg i H&M og er betalt af min mor, den kostede 129,99 kr.



Og så var vi Bahne for at finde gave til min veninde, som dog ikke er med her. Men til mig selv købte jeg disse 4 vidunderlige æsker <3 15 kr. stk.!!!
jeg tror næsten jeg skal have flere ^-^

I alt af det jeg har købt i dag har jeg betalt de 210 kr. selv


Uhhh når jeg en gang får min nye mobil skal jeg altså have det her dejlig cover til den xD


Ellers har jeg lige afsendt min ansøgning til Odense Zoo om en kontorplads ^-^
Håber jeg kommer til jobsamtale <3


Hm og så skal jeg til at begynde at meditere. Må se om det ikke kan hjælpe mig til at få en bedre selvtillid og slappe lidt mere af.


1 kommentar:

  1. Uh, elsker de sko from kvickly der!
    Lol, vi har da lidt samme smag - købte også de æsker fra Bahne XD

    SvarSlet