søndag den 13. juni 2010

New eyes

Så skal jeg til Kolding på fredag og have tjekket mine øjne, om jeg kan få laser operation <3

Godt nok koster det 20.000,- kr. men det ville være dyre i længden med linser har jeg regnet mig frem til.
Så tager et lån hos min far nok, og betaler så ham tilbage med et fast beløb om måneden. Eller nogen dage kan jeg betale mere end andre.
Man kunne godt få det lavet på afbetaling hos GodtSyn, men ved at det er hos min far jeg låner pengene slipper jeg for gebyr og renter, så det bliver billigere for mig.
Det er også rart at jeg faktisk allerede har fået sat en dag af til hvornår jeg skal opereres <3 og det ligger heldigvis i min ferie så jeg slipper for at være fraværende fra arbejde.
Desværre kan man mine forældre ikke være der nogle af gangene for mig, så min bror må hoppe ind i stedet for hvilket jeg godt kan synes er lidt træls da min far har mere styr og er lidt mere grundig med tingene.
Nu skal jeg bare rende rundt og ligne en spade med briller til fredag fordi kontaktlinser kan gå ind og påvirke resultaterne de får ved undersøgelsen.
Jeg hader at gå med briller -_-

Wauw det er længe siden jeg har lavet en blog hmmm..

lige nu har jeg det faktisk nogenlunde, jeg synes stadig det er svært for mig at sætte mit kalorie indtag op! og desværre fik jeg et ALLLTTT for stort tilbage fald i mine gamle vaner og overspiste. Og nu har jeg det virkelig dårligt med det og føler virkelig at det bare allerede har sat sig på sidebenene selvom jeg godt ved at kroppen ikke fungere på den måde men det skræmmer mig stadig virkelig meget. Jeg vil gerne holde min vægt på de 42-43 kg. nu (tror jeg)
Jeg ved slet ikke hvad jeg vil længere. Det er som om det ikke er hvad vægten siger længere, men hvad målebåndet siger og hvor meget jeg kan se mine blodårer og knogler.

Why is it so pretty?

Det eneste "gode" ved det er at jeg faktisk ikke har frosset i dag eller jeg er begyndt at fryse lidt igen, men ikke i starten af dagen og jeg har kunnet cykle bedre på min motionscykel og kom til at svede lidt af det. Jeg har ikke svedt det sidste halve år!
Var underligt, men jeg brød mig ikke om den fulde mavefornemmelse for det var nærmest mere kramper fordi min krop slet ikke er vant til alt den mad D=

I'm not gonna fail agian!


Skal nok prøve at se om jeg kan opdatere lidt oftere igen! ^^'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar