lørdag den 9. oktober 2010

Hip som hap og mors fødselsdag.

Var ved psykolog i torsdags i Århus og shoppede lidt inden jeg tog ind til ham. Og her er noget af det jeg fik fingrende i:


Denne sjove bamse fra BR som jeg længe har villet have fordi den siger en sjov lyd når man trykker den hård på maven xD



En super dejlig hue fra accessories plus et par karrusel øreringe som man ikke kan se så godt på det her billede.
Så købte jeg den sorte t.shirt i NewYorker
Den hvide t-shirt og den sorte lange strik trøje er købt i H&M
Og den sorte og pinke er købt i Vero Moda


Alle disse sko er dog ikke købt på en gang men købt de sorte lak sko i Deichmann torsdag og de to andre par sjo er købt hos Paw Sko over to gange og det sidste par er købt i Aalborg.



Eftersom jeg ikke selv kunne være med til min mors fødselsdag igår fordi jeg ikke kan lide mange mennesker og alligevel ikke spiser usunde ting så lavede jeg denne fødselsdagskage til hende ^-^
Den var vist et hit <3 De skrev i hvert fald til mig at den smagte fantastisk.
Chokoladekage med hvid chokoladecreme i midten, derefter overtrukket med chokolade glasur og pyntet med chokolade roser og blade.
Synes selv den blev ret pæn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar