onsdag den 2. februar 2011

Brok over brok.

Ja jeg er faktisk ved at være træt af at læse blogs hvor der er folk der brokker sig over at andre brokker sig! I sær fordi når man så læser deres andre blogs så brokker de sig næsten endnu mere i sidste ende.
Og det så at skrive til personen at de kun skriver deres blogs for at få attention. Det er til at blive syg i hovedet af.
Jeg er træt af at de tror de er så fucking meget bedre end den person der skriver bare fordi deres selvtillid er helt i top. Og ofte er den for meget i top så det er til at brække sig over. Selv har jeg ingen selvtillid overhovedet og er der noget der ikke passer ind i mit hoved bryder jeg sammen og det kan sku være over små ting.
Ha' da lidt ydmyghed, og prøv at se nogle af tingene fra den anden persons side også.
Jeg skriver selv blogs for at få tanker ned og holde lidt styr på de ting der sker i mit liv.

Nåh men ikke mere brok lige i denne blog! Lol det rimede xD
Jeg skal være sammen med en veninde senere i aften, som jeg ikke har set i et par måneder efterhånden fordi hun bor på Bornholm =_=
NOOESSSs! Mistede min spike til min ene læbepiercing i går fordi jeg var ude og brække mig. Fandt dog staven igen men ikke spiken =( Så nu skal jeg have bestilt nogle hjem! GO EBAY!

POKEMON!!!

Sådan en bus må jeg eje en gang xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar