lørdag den 19. februar 2011

Mixed thoughts

Der sker virkelig så meget oppe i mit hoved lige nu at jeg er helt træt og får ondt i hovedet.

Jeg fik endelig fortalt min mor om nogle dårlige minder, som jeg stort set havde prøvet at skubbe væk.
Men efter jeg fik rykket hul på det minde igen vil det ikke forsvinde fra mig. Og hver gang jeg skænker den mindste tanke til det, får jeg den samme ubehagelige følelse af det igen og igen.
Jeg fortalte hende også for første gang nogle af de ting far havde sagt til mig før i tiden, og hvordan de er med til at holde mig tilbage. Føler mig fanget.
Jeg prøver virkelig at forblive stærk, men jeg synes virkelig ikke det fungere ret godt.
Jeg prøver at spise lidt mere end jeg plejer men det fungere heller ikke så godt. Jeg har svært ved at spise mere end jeg gør fordi jeg hader følelsen af at maven er fuld, og oppustet. Ubehageligt.... Jeg vil bare stadig gerne tabe mig så jeg kan komme ned på de 45-46 kg. Jeg ved godt der ikke er så lang vej fordi jeg allerede har tabt mig igen, men hver gang jeg læser om andre der taber sig eller går på kur føler jeg mig straks stor og tyk. Never good enough.
Og sådan er det med alting.

Jeg har 3 forskellige personligheder.
Den ene er den som er som en kamelion og kan kamuflere sig ind i alle miljøer.
Den anden er den lille pige, som sidder og græder. Som er fanget og uden nogen "personlighed" og som virkelig ønsker at dø.
Den tredje er hende uden grænser, hende der vil slå ihjel. Hun har ingen samvittighed og kan ikke kende forskel på hvad der er rigtigt og hvad der er forkert. En egoist. En der kun tænker på sig selv og hvad der kan tilfredsstille hende. Hende der hele tiden bliver stærkere og stærkere. Hende den kontrollerende. Hende der holder mig i live...

Underligt at blive spurgt af sin læge hvad gør der virkelig glad? hvortil man kan svare intet, fordi man aldrig har været virkelig glad, aldrig har oplevet lykken. Selv ikke en gang det at være sammen med min bedste veninde er noget jeg går specielt meget op i.
Jeg bliver drænet fra livskraft hver dag. Jeg bliver hele tiden hjemsøgt om natten af mine gamle minder, og hvis ikke om natten så når jeg går udenfor. Bare det at se på min egen familie rykker hul på minder hele tiden...
Må lige se hvad min læge siger til min nye opdagelse af minder, som kan være en af grundene til at jeg har social angst.

Også skal jeg nok se om jeg ikke kan få snakket med kommunen om de kan hjælpe mig lidt økonomisk....

I just wanna lose all the ugly fat!!! fat fat fat fat!!! stupid body! I feel like throughing up again...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar