onsdag den 30. marts 2011

Nr. 100!!!!

Min blog nr. 100 !!!

Selv efter så mange blogs er jeg stadig et stort helvede.
Efter en aftens nedtur i går har jeg haft det af helvedes til i dag!
Jeg sidder og tuder for mig selv og kan ikke holde mig selv ud endnu en gang. Det var så slemt i går at jeg skar i mig selv.
Det er som om min ikke ved hvordan den ellers skal reagere.
Jeg tvivler nogen gange på at jeg får det bedre. Det er som om at alle andre omkring mig er kommet videre med deres liv.
Hvorfor skal jeg sidde fast?
Min krop reagere virkelig slemt på omverden omkring mig. Jeg er ikke selv herre over min krop længere.

Jeg hader mig selv! Min krop, den er ulækker og klam. Ville ønske mig de sidste kg. ville forsvinde og veje 45 kg. igen! (dog ikke 42 kg.)
Jeg ser alle fejlene. Hvorfor ser andre dem ikke?
Jeg sammenligner mig med alt og alle! Jeg er aldrig god nok, klog nok, pæn nok.
Jeg er ingenting.
Ubrugelig..
Bange... Bange for andre. Ved godt hvorfor, men selv det at skrive det kan jeg ikke.
Meget få kender til den detalje om min fortid. Mor ved det, min søster, min bedste veninde og min læge og sagsbehandler.
Jeg vil gerne sige det til min far min kan ikke. Min krop lukker ned.
Min læge mener det er fordi jeg frygter min far. Det kan hun nok have ret i. Jeg elsker ham nok så højt at det at skulle skuffe ham, gøre ham ked af det vil gøre ham endnu mere skuffet over mig. Jeg er ikke den datter der klarede det godt.
Jeg banker mig selv med at intet jeg gør er godt nok.
Hvis han bliver skuffet, så bliver jeg skuffet og straffer mig selv endnu hårdere fordi det ikke er godt nok.
Sådan har min barndom altid været.

Den episode af mit liv som skete hele to gange har virkelig givet bagslag. Jeg kan slet ikke have folk tæt omkring mig. Min krop frastøder det automatisk. Der bare noget der slår klik inde i mig.

Jeg føler mig træt.....




.... af livet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar