mandag den 2. maj 2011

haunted

Føler mig så træt af alting endnu en gang.

Tuder hver gang jeg ser på mig selv.
Ser andre som er perfekte.
Andre som lever.... mens jeg langsomt dør mere og mere.

For høje krav til mig selv. Andre som stiller for høje krav til mig.
Jeg skuffer.
Bryder sammen næsten lige meget hvad.

Lukker mig selv endnu mere inde i min lejlighed.
Frygter andre ser på mig. De må ikke se mig!
Jeg er ikke det værd.

Jeg prøver hele tiden at holde hende indespærret...
Jo mere jeg prøver, des vredere bliver hun...
Hun kræver blod, for hendes inderspærreren.

Ingen acceptere hendes vilde natur.
Hun er næsten ikke til at kontrollere meget længere.
Jeg frygter det værste venter....

Min død....

2 kommentarer:

  1. Hej *Amy*
    I've been meaning to write to you many times. I don't write Dansk, but can read most of it...
    Well, you have a really sad story. I like reading about you, not because it will have a "happy ending" but because at some point i will be able, as you, to hunt my demons... we all have our little things...
    Well, wish you the best from this side of the screen...
    btw, i found you on BM, but can't remember your username...

    SvarSlet
  2. Jeg kan garantere dig for, at ingen i denne verden er perfekt, det er desværre dit lave selvværd der for dit sind til at danne sig disse tanker. Du er en flot og sød og velformulerende pige....jeg kender godt problemet med at have høje krav til sig selv, hele tiden at skulle bevise at man duer til noget at man er god, men man vil aldrig opnå dette, inden man har fået styr på sit lave selvværd og begynder at elske sig og holde af den man er.........ved du hvad? jeg er opvokset hos en mor der var og er alkoholiker, en far der også er alkoholiker og som jeg har arvet en sindslidelse fra, bipolar, alt det har gjordt at også jeg er opvokset uden kærlighed og bekræftelse fra mine forældres side og ikke har dannet mig dette fundamental vigtige selvværd i barndommen og det kæmper jeg stadigvæk med idag, jeg bor pt. på et bofællesskab for sindslidende, men det går meget bedre for mig idag, siden jeg er blevet klar over hvad mit problem er.....hvor vil jeg hed med dette? jeg kan kun endnu engang opfordre dig til at søge en form for hjælp, akut hvis det er nødvendig, for ikke at ende som mig f.eks.......livet har så uendeligt meget at byde på, kan det være du også er meget deprimeret og ser sort på alt for tiden?? jeg vil ønsske jeg kunne hjælpe dig på en måde, fordi livet har så uendeligt meget godt i vente til dig endnu, du er kun 22 år og du ved aldrig hvad fremtiden bringer??det kan være du bor i Japan om to år og laver mangaer, hvem ved, alt er muligt i dette ene liv vi har, så jeg håber aldrig du opgiver håbet??ha det godt.....(og undskyld, det blev lige lidt længere end planlagt)....

    SvarSlet