mandag den 16. maj 2011

Lidt blandet guf!


I dag skulle jeg ind til Horsens, for at begynde på et afklaringsforløb. Troede derfor at jeg skulle stoppe på mit nuværende praktik sted og sad nærmest i gråd derinde fordi de snakkede om en masse ting jeg ikke ville være med til og som intet ville gøre noget godt for mig.
Men fandt så senere ud af at det var dem der skulle sørge for at mine papir til praktik stedet var i orden, så er lidt lettet igen.
Har dog en forfærdelig hovedpine...
Jeg sover stadig ikke rigtigt om natten. Og har endnu en gang skåret i mig selv for nylig for at få lidt ro indeni.

Nåh efter mødet, prøvede jeg at ignorer at jeg hader for mange mennesker og ville prøve at shoppe lidt. Var så heldig at på det tidspunkt hvor jeg var der, var der ikke så mange mennesker, så kunne lige overkomme det selvom jeg tilsidst begyndte at ryste.

Men fik da købt lidt ting! ^-^
Det er lang tid siden jeg har shoppet lidt.

Købte nogle fine æsker i Bahne


Derudover havde Bahne også en masse cupcake ting jeg bare ikke kunne stå for og en sød lille guld sparegris <3

I Søstrene grene fandt jeg disse super søde spiseskåle med cupcakes på ^-^'

Og selvfølgelig det der gør alle piger glade, SKO! Farven er lidt misvisende på dette billede men det er grundet af skod belysning. Sorry...
Også købte jeg den pinke top i H&M

Så efter en lang dag i Horsens, er jeg endelig hjemme igen.
Føler mig lidt som en gennemblødt kat, som ryster poterne af kulde og for at få det våde kolde vand til at gå væk. Dumme regn! Hænger som en tung sky over os lige nu! Gå væk!

Hmmm Total skuffet over at Jedward ikke vandt MGP, men de er stadig seje!

Nåh heldigvis ikke så meget negativt for en gang skyld. Det kommer nok igen senere. Og sikkert i morgen når jeg skal snakke med Søren på arbejdet om lidt personlige ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar