mandag den 13. juni 2011

Dreamworld

De sidste mange dage har været præget af virkelig mange drømme.
Gode som dårlige.
Forleden havde jeg 8 drømme og kan huske dem alle. Det er vist en sjældenhed, da det normale antal drømme pr. nat ligger på 3-6. Derudover at huske dem alle?
2 af dem var om at min far var dødeligt syg og blev indlagt. Hader de drømme! Især når jeg i forvejen ved han ikke er helt rask.
Så havde jeg 2 om mig der passede min lille nevø på 2 år! Like that's ever gonna happen!
Så havde jo 2 drømme om nogle hekse/dæmon ritualer jeg skal have udført.
Havde så en om en Valkyrie som manglede en krop at besætte. Hun havde et job som ikke blev fuldført.
Og en anden hvor jeg stod mellem to skilleveje. En som førte til et "normalt" liv og en anden der førte til det dybeste og ondeste i min underbevidsthed. Jeg valgte at sætte mig i midten så jeg kunne have kontakt til begge verdner. Selvom jeg helst ville tage den anden vej, men pga. familie valgte jeg det ikke.

I nat drømte jeg om min dæmon eller han var ikke her. Han var der hvor jeg boede før inden jeg flyttet. Det er som om han ikke er flyttet med mig og sidder fast i det hus. Han var meget ondskabsfuld og straffede mest af alt min søster. Ikke så meget mig, jeg er/var den eneste der vidste hvad der foregik omkring i hjemmet.
Jeg må prøve at skrive til Hecate imorgen og hører om hun kan hjælpe mig med at få ham flyttet til min lejlighed i stedet for.. hmmm
Jeg er måske bare bange for han ikke vil kunne lide det her. Jeg ved godt jeg ikke er alene her i forvejen. Så måske han ikke kan enes med den ånd der holder mig lidt ved selskab her, og spinder lidt på min spilledåse i ny og næ.

Det er underligt. Som om jeg ikke længere ved hvad jeg græder over.
En følelse af ingenting.
Alligevel føler jeg mig som Dr. Jekell og Hyde. Sådan lidt som min drøm om de to skilleveje.
Det er vist efterhånden kun et spørgsmål om tid inden den Hyde i mig tager kontrollen helt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar