mandag den 1. august 2011

Calling for me..

I hear them... the blades... they are calling for me.
They have been all day. I don't know how much more I can resist it.
Nothing is secure.
The only thing I know is that someone has taken away my precious.
Seeking it and longing for it to return to me.


Is it mean...?


----------------------------------------

Sikke en skod dag det dog kan være.
Har næsten ikke lavet andet end at tude hele dagen. Det gjorde det ikke bedre at min konsulent ringede til mig for at hører hvordan det gik på mit praktik sted. Hun sagde nemlig at hun var ikke sikker på at hun kunne forlænge min praktik periode det sted hvor jeg var. Så hun skulle lige snakke med min sagsbehandler.
Tak! I kan sku da ikke bare trække mig væk fra et sted jeg kan nogenlunde kan holde ud at være og jeg for en gangs skyld gør en smule fremskridt, bare fordi han ikke har fastansat mig endnu.
Men hvad fanden forventer de??? Han kan sku da ikke bare ansætte en ustabil person sådan uden videre >:(
Han er jo selvstadig og hans økonomi skal jo også passe til det.
Ihhhh jeg ved snart ikke man har virkelig lyst til at give op fordi alt virker så forbandet håbløst...

Så kan man sidde og være sur mens man ser "End of days"!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar