mandag den 8. august 2011

En masse crap!

Nøj, hvor jeg dog hader at læse blogs om folk der skal være på nakken af andre mennesker når de selv ikke er en skid bedre.
Denne person er dobbelt moralsk og har seriøst alt for meget selvtillid.
Så snart man er en smule overvægtig eller tyk får de en led sviner i hendes blogs, og siger hvordan kan de da holde ud at se på sig selv i spejlet og tænke at de ser godt ud, når hun ikke vil se på det. Samtidig har personen sagt i en anden blog at hun intet har imod former, så længe personen selv er glad for hvem de er O_o
Så disser hun deres make-up og mener de bør få sig et kursus i hvordan det skal lægges pænt. Øhh hvad med dig selv frøken med de smalle og tykke øjenbryn som overhovedet ikke passer til resten af din make-up som heller ikke er noget at råbe hurra over.
Du er kedelig og ikke unik på samme måde.
Prøv at skue lidt ned for selvtilliden og ha' en smule ydmyghed forhelvede. Ikke alle kan have en slank krop som din, for den er sku heller ikke perfekt.
Vi er alle forskellige og synes forskellige ting gør hinanden smukke.
Jeg ved selv jeg er en pain in the ass, men jeg undre mig bare over hvordan der overhovedet er nogle der kan holde hende ud.
Jeg håber aldrig jeg bliver så selvfed.
*suk*
Det havde jeg lige brug for at komme af med...! xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar