tirsdag den 20. marts 2012

way too long...!

Ja det er godt nok ved at være længe siden jeg har skrevet!
Det er lige godt for ring! Men har simpelthen haft travlt og har ikke rigtig haft lyst da jeg det sidste stykke tid har følt mig ret tom indeni.
Der er sket så mange ting. Nogle gode andre dårlige.

Jeg har langt om længe fået mine øjne laser behandlet så jeg ikke skal bruge hverken kontaktlinser eller briller længere. Det er super dejligt, men det tog mig også en del tid at spare op især når man er på kontanthjælp og er udeboende.

Derudover har jeg jo fået en anden lejlighed og den meget dyrer end min gamle! sucks når man som sagt er på kontanthjælp. Boligstøtte har jeg søgt men da min husleje er over halvdelen kan jeg ikke få støtten og sagen er nu videre til nævnet. Ikke fedt! og der er gået over en måned nu siden jeg har hørt fra dem. Men yeah jeg kan bel ikke forvente noget hurtigt svar når de skriver at de opklarer sagen indenfor 20 uger O.o' wtf! så lang tid kan de sku da ikke forvente man skal kunne vente, når man har en økonomi der sejler! Jeg har regninger der strømmer ind og når de alle er betalt går min konto i -500 kr. hver måned og det er uden mad og drikke.
Det er simpelthen så fucked up.
Også giver kommunen mig skylden ved at skrive "Du vidste jo godt inden du flyttede at du ikke ville have råd til det"
So what! Prøv lige selv at finde en billig lejlighed her! og ikke en skrumpet et-værelset lejlighed! Jeg får bare angst anfald i stedet for hvis det bliver for småt og indlukket omkring mig. Men okay hvis de vil gøre mig mere syg end hvad jeg er i forvejen og ikke hjælpe jamen så good luck.
Jeg føler virkelig at de pisser på de svage i samfundet.
Jeg prøver jo virkelig at gøre et forsøg! Jeg er i praktik et sted jeg elsker at være, jeg har ligeså stille arbejdet mit timetal op på 20 timer om ugen. Jeg gør sku da nogle fremskridt.
Har virkelig ingen anelse om hvad der foregår inde i deres hoveder. Jeg kan virkelig blive sur på systemet men man kan jo ikke gøre noget.

Derudover stopper min læge her d. 1 april. Fedt! -_-' nu skal jeg til at sætte en ny en ind i sagen og starte forfra. Det orker jeg virkelig ikke. Plus det er en mand der træder til, og det frygter jeg eftersom jeg er har opdaget at meget af min angst er overfor mænd generelt.
Også fik jeg også afvide at min konsulent stopper til d. 1 Come ooon! give me break. Jeg kan virkelig ikke mere snart.

Heldigvis er min far i bedring men der er stadig lang vej. Det gør så ondt på mig hver gang at se ham. Men så igen det gør det nok også på ham når han ser mig fordi han ved jeg har det dårligt.
Underligt at de dage jeg virkelig er nede og ked af det, så er det eneste jeg tænker på lige at give ham et kram, ved ikke hvorfor jeg har det sådan. Alle andre kan bare pisse af men lige hans kram betyder meget for mig. Og inden min øjenoperatioin fortalte han også at han var stolt af mig. Jeg blev helt paf og så strømmede tårende ellers ud på mig. Det er første gang han nogensinde har sagt det til mig.

hmm ellers har mit humør været nogenlunde okay. På arbejdet kan jeg ligesom få lidt pusterum og når jeg så kommer hjem er jeg bare træt og knækker sammen med det samme. Og det gør at weekenden også nærmest bliver sovet væk fordi jeg er så udmattet...

Nåh jeg vil videre i teksten ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar